Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Gaming in Social, Locative and Mobile Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Gaming in Social, Locative and Mobile Media Larissa Hjorth
Libristo kód: 04770929
Nakladatelství Palgrave Macmillan, května 2014
The convergence of online social media, location-based services, mobile apps and games is transformi... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Diety při dětských průjmech Jaroslav Hejzlar / Brožovaná
common.buy 40
Zapomnění Cat Patricková / Brožovaná
common.buy 166
Art as Therapy Tessa Dalley / Brožovaná
common.buy 1 436
Handbook of Cannabis Therapeutics Franjo Grotenhermen / Pevná
common.buy 6 406
Impact of Gender Quotas Susan Franceschet / Brožovaná
common.buy 1 403
Year 1 Teaching File / Pevná
common.buy 2 499
Habits D Ombre Cesare Battisti / Brožovaná
common.buy 330
Aufsätze über bildende Kunst Richard Muther / Brožovaná
common.buy 720
Ahhsk Devran Tigli / Brožovaná
common.buy 410
Wie reformbedurftig ist die Lehrerbildung? Torsten Gruber / Brožovaná
common.buy 967
Připravujeme
Photoshop Elements 11 in Easy Steps Nick Vandome / Brožovaná
common.buy 355

The convergence of online social media, location-based services, mobile apps and games is transforming the way we communicate with each other and participate in media spaces. Gaming in Social, Locative and Mobile Media explores this complex dynamic of platforms and interfaces, reflecting on some of the social, personal and political dimensions of the 'playful turn' in contemporary culture. Drawing on ethnographic case studies across the Asia-Pacific region, Hjorth and Richardson consider how mobile social media are changing our experience of place, mobility, intimacy and sociality, both in the context of quotidian life and across geographic regions. Through the lens of everyday practices, and adapting a range of concepts and theoretical perspectives from media, communication and game studies, the authors think critically about how locative, mobile, social and 'playful' media are reshaping our experience of the world and ourselves as cultural beings.

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet