Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Gamification Stefan Stieglitz
Libristo kód: 13634026
Nakladatelství Springer International Publishing AG, října 2016
This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describ... Celý popis
? points 489 b
4 893 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 10-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
1001 Movies You Must See Before You Die Ian Haydn Smith / Pevná
common.buy 841
TOP
Fleishman Is in Trouble Taffy Brodesser-Akner / Brožovaná
common.buy 258
Hippopotamister / Pevná
common.buy 218
Saga of Tanya the Evil, Vol. 15 (manga) Carlo Zen / Brožovaná
common.buy 274
Wings Aprilynne Pike / Brožovaná
common.buy 289
Nothin' to Lose Ken Sharp / Brožovaná
common.buy 313
American Revolution: A Very Short Introduction Robert J. Allison / Brožovaná
common.buy 232
Připravujeme
Lion / Brožovaná
common.buy 366
Whisper Lynette Noni / Pevná
common.buy 489
Good Charts Workbook Scott Berinato / Brožovaná
common.buy 722
Narcissist: Seduction H G Tudor / Brožovaná
common.buy 299
Managing Successful Teams Patrick Wellington / Brožovaná
common.buy 479
How to Motivate People Patrick Forsyth / Brožovaná
common.buy 405
Handbook of Chinese Linguistics C. T. James Huang / Brožovaná
common.buy 1 705

This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describes their professional application in information systems. It explains how playful functions can be implemented in various contexts and highlights a range of concrete scenarios planned and developed for several large corporations. In its first part the book presents the fundamentals, concepts and theories of gamification. This is followed by separate application-oriented sections - each containing several cases - that focus on the use of gamification in customer management, innovation management, teaching and learning, mobile applications and as an element of virtual worlds. The book offers a valuable resource for readers looking for inspiration and guidance in finding a practical approach to gamification.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet