Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Gamification to Drive Decision-Making in Tourism

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Gamification to Drive Decision-Making in Tourism Francesco Terragni
Libristo kód: 15200155
Nakladatelství Scholars Press, listopadu 2015
Making decisions can be highly time consuming and often causes uncertainty in the decision maker. In... Celý popis
? points 142 b
1 424 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Making decisions can be highly time consuming and often causes uncertainty in the decision maker. In the field tourism this is even more difficult because of the intangible nature of the product and the complex set of interactions between the industry players. Gamification is an technique that online companies have massively started to use in order to drive the decisions that tourists make before, during, and after the consumption of a service. This script breaks down the decision making process into separate phases and describes with concrete examples the best methods to influence buyers at every stage.

Informace o knize

Plný název Gamification to Drive Decision-Making in Tourism
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 100
EAN 9783659843907
Libristo kód 15200155
Nakladatelství Scholars Press
Váha 168
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet