Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Einfluss Von Bonusprogrammen Auf Das Kaufverhalten Und Die Kundenbindung Von Konsumenten

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Einfluss Von Bonusprogrammen Auf Das Kaufverhalten Und Die Kundenbindung Von Konsumenten Prof. Dr.-Ing. Hans H. Hinterhuber und Prof. Dr. Günther Haedrich
Libristo kód: 03621644
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, prosince 2005
Nikola Glusac untersucht zwei der am weitesten verbreiteten deutschen Bonusprogramme und zeigt auf,... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nikola Glusac untersucht zwei der am weitesten verbreiteten deutschen Bonusprogramme und zeigt auf, dass sich ihre Mitglieder deutlich von Nicht-Mitgliedern in Hinblick auf Kundenzufriedenheit und Kundenbindung unterscheiden. Die gerringere Preissensitivität und das erhöhte Markeninvolvement liefern Indizien für das Wettbewerbspotenzial von Bonusprogrammen und unterstreichen damit die Relevanz dieses Instrumentes.

Informace o knize

Plný název Einfluss Von Bonusprogrammen Auf Das Kaufverhalten Und Die Kundenbindung Von Konsumenten
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2005
Počet stran 277
EAN 9783835001961
ISBN 3835001965
Libristo kód 03621644
Váha 395
Rozměry 148 x 210 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet