Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Fuzzy Classification of Online Customers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Fuzzy Classification of Online Customers Nicolas Werro
Libristo kód: 15193906
Nakladatelství Springer International Publishing AG, října 2016
This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy... Celý popis
? points 137 b
1 372 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 6-8 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The Best of: 2015 / Brožovaná
common.buy 235
Agrarian Transformation Nguyen Quang Tuyen / Brožovaná
common.buy 2 011
Aryballos as an Example Amnon Dvir / Brožovaná
common.buy 1 175
5 Point Singing System Angela Kelman / Brožovaná
common.buy 1 201
Europa, pasión y razón Enrique Barón Crespo / Brožovaná
common.buy 487

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). It shows the benefits of a fuzzy classification in contrast to the traditional sharp evaluation of customers for the acquisition, retention and recovery of customers in online shops. The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification. In its second part, it focuses on the customer perspective, detailing the central concepts of CRM, its theoretical constructs and aspects of analytical, operational and collaborative CRM. It juxtaposes fuzzy and sharp customer classes and shows the implications for customer positioning, mass customization, personalization, customer assessment and controlling. Finally, the book presents the application and implementation of the concepts in online shops. A detailed case study presents the application and a separate chapter introduces the fuzzy Classification Query Language (fCQL) toolkit for implementing these concepts. In its appendix the book lists the fuzzy set operators and the query language's grammar.

Informace o knize

Plný název Fuzzy Classification of Online Customers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 141
EAN 9783319367149
ISBN 3319367145
Libristo kód 15193906
Váha 2467
Rozměry 155 x 235 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet