Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Future of the Mass Audience

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Future of the Mass Audience W. Russell Neuman
Libristo kód: 02030406
Nakladatelství Cambridge University Press, listopadu 1991
The Future of the Mass Audience focuses on how the changing technology and economics of the mass med... Celý popis
? points 115 b
1 152 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Ski Dream James P Warner / Pevná
common.buy 623
Japanese Humour Marguerite Wells / Pevná
common.buy 4 943
Smad Signal Transduction Peter Dijke / Brožovaná
common.buy 6 005
New Postcolonial British Genres Sarah Ilott / Pevná
common.buy 3 854
Laser Spectroscopy VI H. P. Weber / Brožovaná
common.buy 1 540

The Future of the Mass Audience focuses on how the changing technology and economics of the mass media in post-industrial society will influence public communication. It summarises the results of a five-year study conducted in cooperation with the senior corporate planners at ABC, CBS, NBC, Time Warner, The New York Times and the Washington Post. The central question is whether the new electronic media and the use of personal computers in the communication process will lead to a fragmentation of the mass audience. Some analysts have suggested that with the growth of increasingly specialised cable television channels and electronic publishing, people will filter and pre-select news concerning only their own special interests and, as a result, cultural and political life will become increasingly polarised. This study demonstrates, however, that the movement towards fragmentation will be modest. It concludes that the production and promotion costs and economies of scale for electronic media put natural constraints on special interest, small audience programming. The conclusion sets forth a policy agenda for making the most of the participatory and democratic potential of evolving electronic communications systems.

Informace o knize

Plný název Future of the Mass Audience
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1991
Počet stran 220
EAN 9780521424042
ISBN 0521424046
Libristo kód 02030406
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 361
Rozměry 152 x 228 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet