Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

From Products to Service and Experience

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha From Products to Service and Experience Sebastian Lindig
Libristo kód: 06822844
Nakladatelství VDM Verlag, dubna 2009
Based on the example of Koch Media, a video games §publisher, the transition of a product-focused §c... Celý popis
? points 165 b
1 648 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Brave Hearts Sharon A Hersh / Brožovaná
common.buy 343
Cosmic Catastrophes Clark R. Chapman / Brožovaná
common.buy 1 540
Poverty in Plenty (Routledge Revivals) J. A. Hobson / Pevná
common.buy 3 848
Triplet State Dynamic Nuclear Polarization Kazuyuki Takeda / Brožovaná
common.buy 1 893
Le Parcours Cognitif Des l ves Sébastien Duflot / Brožovaná
common.buy 3 516

Based on the example of Koch Media, a video games §publisher, the transition of a product-focused §company into a service and experience business is §analysed. The company had to develop an integrated §customer-centric service offering around an §attractive entertainment experience. This required a §transformation with fundamental implications for the §company s culture, structure, resources, §capabilities and marketing strategy. §This book analyses these implications and identifies §necessary changes and implementation options. §Building on both academic and hands-on experience it §provides insight and recommendations regarding scope §and challenges of such a transition.§Based on interviews with industry experts, §comprehensive secondary research and direct§observation the traditional video games and new §online (MMO) market are compared to identify §differences, critical success factors and necessary §changes to the company s internal environment. The §literature review explores the relevant academic §background including service and experience concepts §and change management theory. Finally §recommendations are made for the actual §implementation.

Informace o knize

Plný název From Products to Service and Experience
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 144
EAN 9783639142228
ISBN 3639142225
Libristo kód 06822844
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 222
Rozměry 152 x 229 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet