Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

From Knowledge Management To Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organizational Innovation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha From Knowledge Management To Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organizational Innovation Clayton T
Libristo kód: 05121581
Nakladatelství Imperial College Press, února 2000
The business and academic communities pay much interest to the concept of knowledge management and s... Celý popis
? points 273 b
2 726 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Exploring Disability 2e Colin Barnes / Brožovaná
common.buy 1 224
Geschichte als Sinngebung des Sinnlosen Theodor Lessing / Brožovaná
common.buy 923
History of the Donner Party Charles Fayette McGlashan / Brožovaná
common.buy 668
Ethics and the Profession of Anthropology Carolyn Fluehr-Lobban / Brožovaná
common.buy 1 567
Fundamentals of Nursing / Brožovaná
common.buy 3 014
Kardiovaskulare Forschung 2000 G. Ertl / Brožovaná
common.buy 1 131
Připravujeme
Diabetic Foot Problems Nather Abdul Aziz / Brožovaná
common.buy 3 248
Análisis cuantitativo de la actividad turística Joaquín Alegre Martín / Brožovaná
common.buy 858
Ella Bünkerts Traumakte Linda Wortmann / Pevná
common.buy 482

The business and academic communities pay much interest to the concept of knowledge management and strategic competencies or core capabilities; that is, how organizations define and differentiate themselves. This text attempts to establish the links between strategic competencies, knowledge management, organizational learning and innovation management - specifically, how an organization identifies, assesses and exploits its competencies, and translates these into new processes, products and services. The contributors to the book include leading researchers and consultants in the field. Adopting a practical but rigorous approach to the subject, they focus on the measurement, management and improvement of organizational, technological and market competencies, and identify the relationships with strategic, operational and financial performance.

Informace o knize

Plný název From Knowledge Management To Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organizational Innovation
Autor Clayton T
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2000
Počet stran 360
EAN 9781860941887
ISBN 1860941885
Libristo kód 05121581
Nakladatelství Imperial College Press
Váha 782
Rozměry 164 x 228 x 39
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet