Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Framing "Made-in-China" Products

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Framing "Made-in-China" Products Ji Pan
Libristo kód: 07044443
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of m... Celý popis
? points 198 b
1 981 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Via Sacra Lifka Werner / Brožovaná
common.buy 611
Healing Powers Of Vinegar Cal Orey / Brožovaná
common.buy 339
Inside the Adoption Agency Jean Nelson-Erichsen / Brožovaná
common.buy 267
Bilder einer Nation Natalie Boonyaprasop / Brožovaná
common.buy 1 487
Musical Instrument Sound Separation Andrei Grecu / Brožovaná
common.buy 1 893
Negro Family in British Guiana Raymond T. Smith / Brožovaná
common.buy 1 677
Recombinant DNA Controversy Donald S. Fredrickson / Brožovaná
common.buy 337
Abbeyford Inheritance Margaret Dickinson / Brožovaná
common.buy 379
Protocols in Primary Care Geriatrics John P. Sloan / Brožovaná
common.buy 3 037
These Are My Testimonies Delma J Baker / Brožovaná
common.buy 228
Campaign Finance Legislation in Congress R. Sam Garrett / Brožovaná
common.buy 1 473
OWNERSHIP LEADERSHIP AND TRANSFORMATION Thomas Theisohn / Kniha
common.buy 1 765

This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of made-in-China products and consumer behavior. First, we examine the central themes and symbolic devices that journalists in mainstream U.S. media repeatedly employ to frame issues related to China. Then, we investigate whether, or to what extent, such generic "China-related issue frame packages" are applied to present the many quality crises of made-in-China products in U.S. newspapers. Last, but most relevant to marketers both in the U.S. and in China, we probe via a controlled experiment how much such media presentation affects consumer attitude towards made-in-China products, their intention to purchase, and their causal attribution for the quality issues.

Informace o knize

Plný název Framing "Made-in-China" Products
Autor Ji Pan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 212
EAN 9783659228520
Libristo kód 07044443
Váha 298
Rozměry 150 x 220 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet