Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Forecasting the Internet

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Forecasting the Internet David G. Loomis
Libristo kód: 02016301
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., října 2012
This book intends to provide leading research in the area of empirical Internet forecasting, demand... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


History of the Middle Ages, 300-1500 John M. Riddle / Brožovaná
common.buy 2 790
Old English Poems of Cynewulf Cynewulf / Pevná
common.buy 970
Mode, Schule der Frauen Hannelore Schlaffer / Brožovaná
common.buy 378
Messieurs Les Conseillers Generaux Guyane Conseil General / Brožovaná
common.buy 366

This book intends to provide leading research in the area of empirical Internet forecasting, demand analysis, pricing and planning. The purpose of this book is to educate the reader about how traditional analytic techniques can be used to access Internet growth and how new approaches can better address the pricing, planning and regulatory issues of Internet growth. The research presented focuses on forecasts of Internet access and applications and planning and pricing tools for telecommunication providers. §The scope of this volume includes residential demand for Internet access and applications, Internet pricing and regulatory policy, and new analytical forecasting techniques. The book addresses some of the most critical questions facing the industry such as the impact of data communications on traditional voice networks, growth rates for Internet usage and access, pricing and planning for network growth.§With the magnitude of changes affecting the telecommunications industry, there is a critical need for research addressing demand analysis and forecasting. Industry personnel, regulators and policymakers are all looking to understand new services, new techniques, and new ways to succeed in an ever-changing environment. This book fills some of the void in research addressing these crucial problems.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet