Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Food advertising to children

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Food advertising to children Anna Lena Hallmann
Libristo kód: 02224761
Nakladatelství Grin Publishing, října 2013
Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Celý popis
? points 118 b
1 178 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Food Advertising to Children Anna Lena Hallmann / Brožovaná
common.buy 1 499
Food Advertising and Childhood Obesity Fariba Esmaeilpour / Brožovaná
common.buy 789
New Food Marketing / Brožovaná
common.buy 893
Asking Questions About Food Advertising Laura Perdew / Brožovaná
common.buy 377
Food Advertising Barrie Gunter / Pevná
common.buy 3 037
Understanding Maths: Geometry & Measurement Steve Mills / Brožovaná
common.buy 175
Computer Analysis of Images and Patterns Walter G. Kropatsch / Brožovaná
common.buy 4 671
Food Advertising and Childhood Obesity Fariba Esmaeilpour / Pevná
common.buy 1 839
Social'no-jekonomicheskoe razvitie krupnyh gorodov Rossii Jel'vina Gil'mutdinova / Brožovaná
common.buy 954
Computer-fit für Beruf und Alltag, m. 1 CD-ROM Nicola Göbels / Brožovaná
common.buy 830

Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,1, Berlin School of Economics and Law, language: English, abstract: With increasing levels of child obesity, the food industry and its advertising techniques are ever more in the centre of public and academic discussion. While such discussion is complicated by the subjectivity of ethical understanding, the existing body of research also lacks evidence for the actual effects of child-directed advertising. In order to advance a solution in the persisting conflict, this paper critically examines public, governmental and corporate responsibilities. A reflection of theoretical and empirical research is therefore complemented by the collection of primary data drawn from qualitative interviews with children and their parents. As means of implications for practice, the author drafts an organisational concept for the responsible use and creation of children s food advertising.

Informace o knize

Plný název Food advertising to children
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 52
EAN 9783656529545
ISBN 365652954X
Libristo kód 02224761
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 82
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet