Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

FMCG Online in India

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha FMCG Online in India Saeed Khan
Libristo kód: 02982354
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, dubna 2016
The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian... Celý popis
? points 131 b
1 307 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


FMCG Selling Leo Gough / Brožovaná
common.buy 387
First Princess of Wales Karen Harper / Brožovaná
common.buy 479
Political Economy of the Raj 1914-1947 R Tomlinson B / Pevná
common.buy 4 753
Facing Loss and Death Peter Hühn / Pevná
common.buy 5 065
The Right Tools for the Job A. Cox / Brožovaná
common.buy 3 037
Music Education in Your Hands Michael L Mark / Brožovaná
common.buy 2 021
Bioethics, Medicine and the Criminal Law Amel Alghrani / Pevná
common.buy 3 484
Theory and Practice of Finite Elements Alexandre Ern / Brožovaná
common.buy 2 765
Patience, My Dear Bower Lewis / Brožovaná
common.buy 321
James A Rhodes, Ohio Colossus Richard G. Zimmerman / Pevná
common.buy 873
Get addicted to free-motion quilting Sheila Sinclair Snyder / Brožovaná
common.buy 438
Berry Finder Dorcas S. Miller / Brožovaná
common.buy 147
Better than the Best Malina Iida / Pevná
common.buy 3 364

The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian FMCG companies (like other US or UK based FMCG companies) do online business selling their products. The research tries to answer below questions: FMCG Online market in India - Brief analysis How to enrich the eCommerce portal? How to improve online service? How to streamline the supply chain processes? How to retain customers trust for their personal information? How to build the online portal brand? The case study of Ocado is included in this research paper to understand successful online grocery business in other part of the world.

Informace o knize

Plný název FMCG Online in India
Autor Saeed Khan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 100
EAN 9783659856082
Libristo kód 02982354
Váha 167
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet