Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Fashioning Globalisation - New Zealand Design, Working Women and the Cultural Economy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Fashioning Globalisation - New Zealand Design, Working Women and the Cultural Economy Maureen Molloy
Libristo kód: 02608559
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd, srpna 2013
Drastic changes in the career aspirations of women in the developed world have resulted in a new, gl... Celý popis
? points 215 b
2 147 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Akame ga KILL!, deutsche Ausgabe. Bd.2 Takahiro / Brožovaná
common.buy 170
Nebel und Sternhaufen Wolfgang Steinicke / Pevná
common.buy 1 424
Level 6: Northanger Abbey Jane Austen / Brožovaná
common.buy 265
Purposeful Parenting Samson Iyayi / Pevná
common.buy 694
Permutation Group Algorithms Ákos Seress / Pevná
common.buy 3 799
Kriminalfälle Paul Lindau / Brožovaná
common.buy 228
Grundriss der Forst- und Jagdgeschichte Deutschlands Adam F. Schwappach / Brožovaná
common.buy 837
Information and Software Technologies Tomas Skersys / Brožovaná
common.buy 1 540
Get Through Primary FRCA: MTFs James Day & Amy Thomson / Brožovaná
common.buy 1 516
Pausanias and Other Greek Sketches James George Frazer / Brožovaná
common.buy 1 461

Drastic changes in the career aspirations of women in the developed world have resulted in a new, globalised market for off-the-peg designer clothes created by independent artisans. This book reports on a phenomenon that seems to exemplify the twin imperatives of globalisation and female emancipation. A major conceptual contribution to the literatures on globalisation, fashion and gender, analysing the ways in which women's entry into the labour force over the past thirty years in the developed world has underpinned new forms of aestheticised production and consumption as well as the growth of 'work-style' businesses A vital contribution to the burgeoning literature on culture and creative industries which often ignores the significant roles taken by women as entrepreneurs and designers rather than mere consumers Introduces fashion scholars and economic geographers to a paradigmatic example of the new designer fashion industries emerging in a range of countries not traditionally associated with fashion Takes a fresh perspective on an industry in which Third World garment workers have been the subject of exhaustive analysis but first world women have been largely ignored

Informace o knize

Plný název Fashioning Globalisation - New Zealand Design, Working Women and the Cultural Economy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 216
EAN 9781444337013
ISBN 1444337017
Libristo kód 02608559
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd
Váha 414
Rozměry 160 x 229 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet