Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Factors Influencing Buyer Behavior in FMCG - An Indian Perspective

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Factors Influencing Buyer Behavior in FMCG - An Indian Perspective Smitha Siji
Libristo kód: 15475840
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2015
Marketing of any product depends on how consumers behave whenever they have an explicit or implicit... Celý popis
? points 58 b
578 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Character Costume Figure Drawing Tan Huaixiang / Brožovaná
common.buy 1 777
Propaganda and Persuasion Jennifer Anderson / Brožovaná
common.buy 663
Woerterbuch der ostfriesischen Sprache J. ten Doornkaat Koolman / Brožovaná
common.buy 1 452
Merchant Shipping Notices: Consolidated to July 31 2009 U K Stationery Office / Brožovaná
common.buy 14 165
Die drei Federn Jacob Grimm / Pevná
common.buy 378
Politician's Heart MICHEL PRINCE / Brožovaná
common.buy 365

Marketing of any product depends on how consumers behave whenever they have an explicit or implicit need for any product or service. Consumers make numerous decisions everyday; sometimes even when they are not consciously aware of how and why they have made a choice. Every market segment for each product has its own purchase motivation. Price may be the important element when the product differences are viewed by that particular segment as being of little consequence. For others brand can be an important motive because they fear the risk involved in buying the untried item. For a great many products the point of distribution may be the most important deciding element. Quite often the final determinant is that of mere habit. Whatever the purpose, it is important to understand the patronage of purchase motives in relation to a specific market segment.This book is a snapshot about the different influences in buying decision of FMCG in the Indian Perspective.

Informace o knize

Plný název Factors Influencing Buyer Behavior in FMCG - An Indian Perspective
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 76
EAN 9783659972973
Libristo kód 15475840
Váha 131
Rozměry 150 x 220 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet