Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Facebook & Societal Marketing. A Strategic Assessment of Social Media Influence on Eco-Friendly Products Promotion

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Facebook & Societal Marketing. A Strategic Assessment of Social Media Influence on Eco-Friendly Products Promotion G V Chandra Mouli
Libristo kód: 19060602
Nakladatelství Grin Publishing, listopadu 2017
Project Report from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Celý popis
? points 44 b
439 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


An Everyday Girl Frank T. Merrill / Brožovaná
common.buy 531
Orchids of the Northeast William K. Chapman / Brožovaná
common.buy 278
Dream Princess 3: Prince Gallant Series Philip Begho / Brožovaná
common.buy 171
A Young Girl's Wooing Edward Payson Roe / Brožovaná
common.buy 515
Non-Destructive Testing of Metallic Structures Fasil Gessesew Beyene / Brožovaná
common.buy 1 487
Machona Awakening Simon Chilembo / Brožovaná
common.buy 473
It Keeps Me Seeking Briggs / Pevná
common.buy 1 086
Abigail Ann in the Bike Path Predicament Hunter Doughty / Brožovaná
common.buy 395
Little Lamb Jan E Inman / Brožovaná
common.buy 420
Benguin The Penguin Rachel Shitra Tal / Brožovaná
common.buy 276

Project Report from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: A, , course: PG, language: English, abstract: Marketing panorama is predominantly changing due to shifts in consumer conveniences and preferences. Globalization effects can be clearly seen on the marketing of goods and services. In the recent times, the use of social media for promoting products has been considered as an unavoidable incidence. Moreover all the companies are exhibiting their concern towards communal welfare and performing with respect to producing eco-friendly products. Facebook is one of the most powerful social media applications which deliberately assists in products promotion. This paper discusses several issues involved in the use of social media for promoting eco-friendly products and examines typical digital marketing consequences on consumer buying dynamics.

Informace o knize

Plný název Facebook & Societal Marketing. A Strategic Assessment of Social Media Influence on Eco-Friendly Products Promotion
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 16
EAN 9783668649040
ISBN 3668649049
Libristo kód 19060602
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 38
Rozměry 148 x 210 x 1
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet