Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Evolution of New Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Evolution of New Markets Paul Geroski
Libristo kód: 04477671
Nakladatelství Oxford University Press, dubna 2003
How do markets evolve? Why are some innovations picked up straightaway whilst others take years to b... Celý popis
? points 392 b
3 922
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Russian in Games / Brožovaná
common.buy 508
Autism as an Executive Disorder Russell / Pevná
common.buy 3 922
Economies of Famine Nate Eastman / Brožovaná
common.buy 1 709
Public Policy and Statistics Sally C. Morton / Pevná
common.buy 1 472
Eckhardt Gary A Keith / Brožovaná
common.buy 1 211
Compte Rendu (Ed.1912) Eglise Catholique / Brožovaná
common.buy 719
Feast! Pure Slush Vol. 9 Pure Slush / Brožovaná
common.buy 420

How do markets evolve? Why are some innovations picked up straightaway whilst others take years to be commercialized? Are there first-mover advantages? Why do we behave with 'irrational exuberance' in the early evolution of markets as was the case with the dot.com boom? Paul Geroski is a leading economist who has taught economics to business school students, managers, and executives at the London Business School. In this book he explains in a refreshingly clear style how markets develop. In particular he stresses how the early evolution of markets can significantly shape their later development and structure. His purpose is to show how a good grasp of economics can improve managers' business and investment decisions. Whilst using the development of the Internet as a case in point, Geroski also refers to other sectors and products, for example cars, television, mobile phones, and personal computers. This short book is an ideal introduction for managers, MBA students, and the general reader wanting to understand how markets evolve.

Informace o knize

Plný název Evolution of New Markets
Autor Paul Geroski
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2003
Počet stran 236
EAN 9780199248896
ISBN 0199248893
Libristo kód 04477671
Nakladatelství Oxford University Press
Váha 528
Rozměry 160 x 236 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet