Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Evaluating Principals and Teachers Implementation of Second Step

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Evaluating Principals and Teachers Implementation of Second Step Torill Bogsnes Larsen
Libristo kód: 06993954
Nakladatelství Scholars' Press, prosince 2013
The aim of this study was to evaluate the implementation of Second Step, a social competence program... Celý popis
? points 72 b
720 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Stress And Health Michael J. Apter / Pevná
common.buy 4 199
Caer en las drogas Jeannegda Valverde / Brožovaná
common.buy 1 375
Chirurgisches Forum '74 H. Junghanns / Brožovaná
common.buy 1 948
Intrapersonal Communication Donna R. Vocate / Pevná
common.buy 5 031
Diabetic Foot, The Aziz Nather / Pevná
common.buy 2 785
Soviet Invasion of Finland, 1939-40 Carl van Dyke / Pevná
common.buy 5 493

The aim of this study was to evaluate the implementation of Second Step, a social competence program for the promotion of social skills and the prevention of violence. Previous research suggests that the implementation has a significant bearing on program outcomes; and evaluation studies have identified huge variability in success when programs are implemented in different settings. This study investigated key organizational and individual factors in the implementation of the Second Step program in four Norwegian primary schools. Principals are crucial for the success of Second Step; formalization into school policy was important, but insufficient if not supported by principals leadership and management strategies. Teachers from schools with whole-school, mandatory implementation showed greater fidelity, than those in which using the program was optional. Using the program improved teachers social skills and made their teaching technique more students oriented. In summary there are too much focus on enabling factors (resource allocation, teacher training, and formalization into policy), and less on factors predisposing teachers to conduct the program successfully.

Informace o knize

Plný název Evaluating Principals and Teachers Implementation of Second Step
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 88
EAN 9783639705225
ISBN 363970522X
Libristo kód 06993954
Nakladatelství Scholars' Press
Váha 141
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet