Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Establishing a Quality Franchise Relationship in Taiwan

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Establishing a Quality Franchise Relationship in Taiwan Chih-Hsuan Huang
Libristo kód: 06831525
Nakladatelství VDM Verlag, března 2010
Franchised convenience stores successfully operate throughout Taiwan, but the convenience store mark... Celý popis
? points 165 b
1 648 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Leaving Safe Harbors Dennis L. Carlson / Brožovaná
common.buy 1 734
Abiotic Stress / Pevná
common.buy 4 085
Problems of Democratisation in Bangladesh Mohammad Jahirul Hoque / Brožovaná
common.buy 1 375
Wars of Myron King James Lee McDonough / Pevná
common.buy 823
Make Me A Nikki Michael Green / Brožovaná
common.buy 248
Vida util de laminados semideshidratados de tomate Cecilia Fiorentini / Brožovaná
common.buy 829
Asian Masculinity, American Identity Jin Stone / Brožovaná
common.buy 1 375
Worlds Without End Shaun Messick / Pevná
common.buy 1 162

Franchised convenience stores successfully operate throughout Taiwan, but the convenience store market is approaching saturation point. Creating a cooperative long-term franchising relationship between franchisors and franchisees is essential to maintain the proportion of convenience stores and increase competitive advantage among convenience stores in Taiwan. Understanding relationship management is consequently vital for franchise relationship success. The majority of studies on franchising relationships are conducted in a Western context. To date, there are no studies that explore the interaction between relationship quality, loyalty and cooperation in a franchising relationship in an Eastern context. This book attempts to empirically examine some important elements (e.g. relationship quality, loyalty and cooperation) that might promote a successful long-term franchising relationship between franchisors and franchisees. The analysis has highlighted that small business owners operating in a franchise system should pay attention to the importance of relationship quality, loyalty and cooperation in stabilizing franchising relationships and enhancing competitive advantage.

Informace o knize

Plný název Establishing a Quality Franchise Relationship in Taiwan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 156
EAN 9783639238501
ISBN 3639238508
Libristo kód 06831525
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 236
Rozměry 152 x 229 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet