Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Energetic Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Energetic Marketing Ana Lúcia Rodrigues Silva
Libristo kód: 06836363
Nakladatelství VDM Verlag, září 2010
The overview of the Brazilian energy sector and the introduction of the free market are presented in... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
If Cats Disappeared From The World Genki Kawamura / Brožovaná
common.buy 250
TOP
Atomové návyky James Clear / Brožovaná
common.buy 299
TOP
Ouran High School Host Club, Vol. 2 Bisco Hatori / Brožovaná
common.buy 208
TOP
Ouran High School Host Club, Vol. 3 Bisco Hatori / Brožovaná
common.buy 204
Prodávat je lidské Daniel H. Pink / Brožovaná
common.buy 262
Energetic marketing Lenka Lutonská / Brožovaná
common.buy 338
.NET Design Patterns Praseed Pai / Brožovaná
common.buy 1 149
Imogen Renaissance Pip Kidd / Brožovaná
common.buy 377
Green Apple Ernest McCarus / Brožovaná
common.buy 314
Gli Ultimi Filibustieri Emilio Salgari / Brožovaná
common.buy 285
12 Seconds Anne Elliott-Widmer / Pevná
common.buy 807

The overview of the Brazilian energy sector and the introduction of the free market are presented in the first chapter. The second chapter introduces the concepts of strategic planning principles, among which stand out from the model developed by Porter's five forces, SWOT analysis and cost generic strategies, differentiation and focus to achieve competitive advantages. The third chapter is intended to clarify some concepts of marketing as the broader view of business, market segmentation and positioning, definition of customer value, customer delight and importance of extreme attention to details, customization and personalization, links established, vertical, lateral marketing, and of relationship, epidemic marketing and marketing of the experience. As with the concepts of strategic planning, marketing concepts are illustrated by examples also of the energy area The fourth chapter presents, in table form, various proposals for achieving competitive advantages based on cost, differentiation and on the focus, on different energy sources. These tables show the different marketing tools or management for the differentiation, to the cost or the focus.

Informace o knize

Plný název Energetic Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 80
EAN 9783639292718
ISBN 3639292715
Libristo kód 06836363
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 140
Rozměry 228 x 154 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet