Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Emotions Et Persuasion

Jazyk FrancouzštinaFrancouzština
Kniha Brožovaná
Kniha Emotions Et Persuasion Charles Bal
Libristo kód: 06883522
Nakladatelství Omniscriptum, února 2018
Au cours des trente derničres années, le parrainage sportif s'est imposé comme un outil privilégié... Celý popis
? points 369 b
3 690 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
OMAN / Brožovaná
common.buy 921
A Taste of Forbidden Fruit: The First Taste Nikita C Hughes I / Brožovaná
common.buy 444
Deep Hot Biosphere Thomas Gold / Pevná
common.buy 1 121
Pornograph Jonathon Wicke / Brožovaná
common.buy 175
Three Hundred Important Combinations Bangalore Venkata Raman / Brožovaná
common.buy 560
Dependability: Basic Concepts and Terminology Jean-Claude Laprie / Brožovaná
common.buy 1 540
Economie financiere du sport Bertrand Dongmo Temgoua / Brožovaná
common.buy 1 565
de Galilee A Einstein Paul Mazeron / Brožovaná
common.buy 1 578
Heidegger and French Philosophy Tom Rockmore / Brožovaná
common.buy 1 483
Auditory System J. Fex / Brožovaná
common.buy 3 037
Rapid Phonics Step 1: Pat's Map (Fiction) Monica Hughes / Brožovaná
common.buy 234
Essay on Gaol-Abuses, and on the Means of Redressing Them Jeremiah Fitzpatrick / Brožovaná
common.buy 587
Reasonable Ogre Mike Barnes / Brožovaná
common.buy 377

Au cours des trente derničres années, le parrainage sportif s'est imposé comme un outil privilégié auprčs de firmes désireuses d'apporter un supplément d'âme ŕ leur communication. Bien qu'il ait été décrit comme un mode de persuasion de nature fondamentalement affective (Quester, 1996), l'essentiel des connaissances accumulées en parrainage l'a été au moyen de théories et variables d'inspiration cognitive. Sans nier l'utilité des cognitions dans l'explication de ses effets, nous argumentons qu'une approche purement cognitiviste du sponsoring se prive de ce qui forme ŕ la fois la nature du message et le contexte dans lequel il est reçu: les émotions déclenchées par la dramatique de l'exploit sportif. Au terme d'une revue de littérature pluridisciplinaire, nous proposons un modčle affectif de persuasion par le parrainage, plaçant les réactions émotionnelles du spectateur au coeur de la communication. Nous testons ce modčle ŕ l'occasion de deux événements sportifs similaires: les tournois de tennis de Roland Garros et de l'Open d'Australie.

Informace o knize

Plný název Emotions Et Persuasion
Autor Charles Bal
Jazyk Francouzština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 484
EAN 9786131524790
ISBN 6131524793
Libristo kód 06883522
Nakladatelství Omniscriptum
Váha 703
Rozměry 152 x 229 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet