Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Emotionale Markenbindung in Sozialen Netzwerken

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Emotionale Markenbindung in Sozialen Netzwerken Stephen K. Schuster
Libristo kód: 02911286
Nakladatelství Springer Gabler, ledna 2016
Stephen K. Schuster beweist, dass sowohl die funktionale als auch die hedonistische Interaktion zwis... Celý popis
? points 181 b
1 812 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Stephen K. Schuster beweist, dass sowohl die funktionale als auch die hedonistische Interaktion zwischen Kunde und Marke in sozialen Netzwerken einen signifikant positiven Effekt auf die emotionale Markenbindung besitzt. Weiterhin bestätigen seine Forschungsergebnisse die Hypothese, dass die Interaktionshäufigkeit die emotionale Markenbindung im zeitlichen Verlauf positiv beeinflusst. Mit dieser Arbeit liegt im deutschsprachigen Raum erstmals eine Studie vor, welche Aufschluss über den Ursache-Wirkungs-Zusammenhang zwischen Interaktion, Markenbindung und dem Kundenverhalten in Social Network Brand Communities gibt.

Informace o knize

Plný název Emotionale Markenbindung in Sozialen Netzwerken
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 203
EAN 9783658122409
ISBN 3658122404
Libristo kód 02911286
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 454
Rozměry 148 x 210 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet