Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznická podpora je aktuálně k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 13:00 hodin.

Emotional Engineering (Vol. 3)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Emotional Engineering (Vol. 3) Shuichi Fukuda
Libristo kód: 05193521
Nakladatelství Springer International Publishing AG, listopadu 2014
This book examines how theories of human emotion can be applied to engineering in order to improve p... Celý popis
? points 290 b
2 902 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sparta, Menelaion I H.W. Catling / Pevná
common.buy 7 001
Regression Models for Time Series Analysis Benjamin Kedem / Pevná
common.buy 5 131
Companion to Archaeology Bintliff / Brožovaná
common.buy 1 693
Military Leadership in the 21st Century Regena (OPAS Consulting) Ramaya / Brožovaná
common.buy 1 656

This book examines how theories of human emotion can be applied to engineering in order to improve product design and value. Emotional Engineering Vol. 3 establishes the idea that customer satisfaction can be maximised by using knowledge and experience in a more flexible manner to respond to a fast-changing world. This integration of emotion and knowledge introduces the reader to the concept of Wisdom Engineering. It also highlights the importance of emotion in creating value for the customer, and how this can be achieved by acknowledging a customer s creativity and by facilitating the customization of products for their needs and preferences.§§As has been identified by neuroscientists, emotion and reason are strongly interconnected, and the increasing complexities and diversification found in the products we use demonstrates the growing significance of emotion when designing these products. Society is comprised of humans and artificial products; their integration is important when considering product design, and improving quality-of-life for the customer. Emotional Engineering Vol. 3 builds on Dr Fukuda s previous books, Emotional Engineering and Emotional Engineering Vol. 2 , and is intended for researchers and professionals in engineering, psychology, management of technology, economics.§§

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet