Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Elements of Multinational Strategy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Elements of Multinational Strategy Keith Head
Libristo kód: 01569094
Nakladatelství Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, listopadu 2007
This textbook on international business integrates the academic study of international trade and for... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kengo Kuma Kenneth Frampton / Pevná
common.buy 2 225
Pomazánky, svačinky, chuťovky Blanka Poláčková; Jiří Poláček / Pevná
common.buy 239
Knihovna šlechtičny Jitka Radimská / List
common.buy 259
Súkromnoprávne aspekty protimonopolného práva Barbora Králičková / Pevná
common.buy 313
Partial Differential Equations and Related Topics J.A. Goldstein / Brožovaná
common.buy 1 675
Bloody British History: Shrewsbury Dorothy Nicolle / Brožovaná
common.buy 480
Připravujeme
Restorative Justice Carolyn Hoyle / Pevná
common.buy 26 022
CBT for Those at Risk of a First Episode Psychosis Mark van der Gaag / Brožovaná
common.buy 1 729
How to Eat an Elephant Frank Wiginton / Brožovaná
common.buy 495
Antisense Research and Application Stanley T. Crooke / Pevná
common.buy 15 016
Caravaggio and His Legacy Patrice Marandel / Pevná
common.buy 1 247
Sheep Book Ronald B Parker / Brožovaná
common.buy 727

This textbook on international business integrates the academic study of international trade and foreign direct investment with the actual strategic and operational decisions of exporters and multinational enterprises. The book aims to merge managerial decision making in the internationally oriented firm with the conceptual tools provided by international economics.§The book proceeds as follows. Like most firms, we begin with exportingand importing, and tackle issues raised by overseas investmentlater. We first analyze the gains from trade and then enumerate themany costs of cross-border goods and service transactions. Next weapply the four elements of multinational strategy - factor advantages,trade costs, scale economies, and market sizes - to the decision of whichmultinational form best suits each firm. We then take up issues of centralimportance to firms that invest overseas: exchange rate risk, politicalrisk, taxation, and expatriate assignments.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet