Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Elements of a Philosophy of Management and Organization

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Elements of a Philosophy of Management and Organization Peter Koslowski
Libristo kód: 01655294
Managing as a form of human action has an inherent link with philosophy, which is also concerned wit... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nigel Cooke Nigel; Darrieussecq Cooke / Brožovaná
common.buy 1 073
Ferroelectric Crystals for Photonic Applications Pietro Ferraro / Brožovaná
common.buy 5 435
Drug Use in Pregnancy: Mother and Child I.J. Chasnoff / Brožovaná
common.buy 1 540
Flight Without Wings Professor of Philosophy Brian (Rutgers University) McLaughlin / Pevná
common.buy 702
Down a Country Lane Gary Blinco / Brožovaná
common.buy 768
Mathematical Aspects of Fluid and Plasma Dynamics Giuseppe Toscani / Brožovaná
common.buy 1 295
Long View of Crime: A Synthesis of Longitudinal Research Akiva M. Liberman / Brožovaná
common.buy 3 037
Tod ist ein taglicher Gast Martin Pabst / Brožovaná
common.buy 466
Fifth of November Paul West / Brožovaná
common.buy 415
Die Edelmetalle Wilhelm Laatsch / Brožovaná
common.buy 1 948
Zeitschrift Architektur. Aktuell Matthias Boeckl / Brožovaná
common.buy 389
Firm, Competitiveness and Environmental Regulations David M.W.N. Hitchens / Pevná
common.buy 3 188

Managing as a form of human action has an inherent link with philosophy, which is also concerned with choosing the right action and the best way to lead our lives. Management theory and philosophy can join forces in epistemology (the philosophy of knowledge), ethics, and cultural theory. The epistemology of management concerns the question of how management can improve its ability to create knowledge about managing companies and about using management theory in the task of managing. Management ethics investigates the question of what the right management actions are. The cultural theory of management examines how corporate culture can increase the cooperation within the firm and how the cultural surplus value of products and brand management can increase the firm s value creation in its products.§This book introduces the readers to central approaches in this new field, which represents a synthesis of management and philosophical theory.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet