Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Elektronische Marktpl tze

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Elektronische Marktpl tze Kai-Ingo Voigt
Libristo kód: 01737591
Nakladatelství Physica-Verlag GmbH & Co, května 2003
Elektronische Marktplätze (EM) sind darauf ausgerichtet, Lieferanten, Produzenten und Kunden zu vern... Celý popis
? points 277 b
2 765 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Essbare Wildpflanzen Hartmut Engel / Brožovaná
common.buy 234
D-Day Remembered Michael Dolski / Pevná
common.buy 1 108
Friedrich Nietzsche Anton Seljak / Brožovaná
common.buy 553
Erinnern und Vergessen. Alice Kohli-Kunz / Brožovaná
common.buy 938
Epistemic Paternalism Kristoffer Ahlstrom Vij / Pevná
common.buy 1 540
Central and East European Population since 1850 Franz Rothenbacher / Pevná
common.buy 19 514
Armorial d'Avallon Et de l'Avallonnais Baudenet-X / Brožovaná
common.buy 366
Kooperation Bei Der Dokumentenbearbeitung Michael Koch / Brožovaná
common.buy 995
Připravujeme
Armada John Stack / Brožovaná
common.buy 237
Veterinarius Hannsgeorg Schütz / Brožovaná
common.buy 890
Time-Varying Discrete Linear Systems Aristide Halanay / Pevná
common.buy 3 037
Das verratene Meer Hans W. Henze / Brožovaná
common.buy 302
Epitre Au Nouveau Tsar Alexandre II Dinocourt-T / Brožovaná
common.buy 416
Best of LSU Fiction Nolde Alexius / Brožovaná
common.buy 425
Economics of Organisation and Bureaucracy Peter M Jackson / Pevná
common.buy 29 147

Elektronische Marktplätze (EM) sind darauf ausgerichtet, Lieferanten, Produzenten und Kunden zu vernetzen und durch elektronischen Handel zwischen diesen Akteuren Kosteneinsparungen zu ermöglichen. Trotz Berg- und Talfahrt im E-Business sind sich viele Unternehmen darüber einig, dass der B2B-Handel im Internet zu den zukunftsträchtigen Geschäftsfeldern gehört. Welches die gewinnbringenden Strategien sind bleibt aber häufig ungeklärt. Dieses Buch erörtert, für welche Handelsobjekte sich EM eignen und welche Strategien sich für Anbieter und Nachfrager ableiten lassen. Insbesondere werden die Potenziale von EM in Bezug auf das "Magische Dreieck" aus Zeit, Kosten und Qualität aufgezeigt. Neben der Einbindungin einen ganzheitlichen Managementansatz bietet das Buch auch viele konkrete Erfahrungen und Beispiele aus der Praxis für erfolgreiche Elektronische Marktplätze.

Informace o knize

Plný název Elektronische Marktpl tze
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2003
Počet stran 220
EAN 9783790800524
ISBN 379080052X
Libristo kód 01737591
Nakladatelství Physica-Verlag GmbH & Co
Váha 488
Rozměry 156 x 234 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet