Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Electronic Commerce

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Electronic Commerce Johann Anton Illik
Libristo kód: 12596015
Nakladatelství Walter de Gruyter, července 2002
Geschäftsprozesse werden zunehmend über Computernetze und das Internet abgewickelt. Heute sin... Celý popis
? points 159 b
1 594
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Venice, Austria and the Turks in the Seventeenth Century Kenneth M. Setton / Brožovaná
common.buy 2 513
Připravujeme
Parallelakkordik Ekkehard Kreft / Brožovaná
common.buy 2 438
Old Testament for Teens Paul Thomson / Brožovaná
common.buy 853
Micromechanics of Composite Materials Jacob Aboudi / Brožovaná
common.buy 4 096
Diary of William Bircher William Bircher / Brožovaná
common.buy 241
Political Culture under Institutional Pressure L. Bennich-Bjorkman / Brožovaná
common.buy 1 472
C.P.E. David Hurwitz / Brožovaná
common.buy 773
Hans Peter ohne Bindestrich Ralf Stefan / Brožovaná
common.buy 252
Camino 2011 Jörg Recke / Brožovaná
common.buy 374
National Geographic Readers: Wildfires Kathy Furgang / Pevná
common.buy 404
On the Shortness of Life Seneca / Brožovaná
common.buy 420

Geschäftsprozesse werden zunehmend über Computernetze und das Internet abgewickelt. Heute sind es hauptsächlich die TIME-Branchen (Telekommunikation, Informationstechnik, Medien und Entertainment), der Beratungssektor und die Großkonzerne, die das Internet und den E-Commerce nutzen, damit ihre Geschäftsprozesse medienbruchfrei abgewickelt werden können. Doch auch deren Geschäftspartner werden mehr und mehr online mitspielen müssen, um konkurrenzfähig zu bleiben. Vor diesem Hintergrund wurde in der zweiten Auflage von "Electronic Commerce" den Möglichkeiten des E-Marketings und Electronic Customer Care auf der Basis von Portalen und Communities mehr Raum gegeben. Aktualisiert und ergänzt wurden auch die Kernthemen des digitalen Wirtschaftens: E-Procurement, E-Sales und E-Trading zeigen, dass die Vorteile des E-Commerce nicht nur aus Effizienzsteigerung und Kosteneinsparung bestehen, sondern vor allem auch daraus, dass sich neue Möglichkeiten der interventionslosen Wertschöpfungsketten-Integration ergeben.

Informace o knize

Plný název Electronic Commerce
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2002
Počet stran 320
EAN 9783486254792
ISBN 3486254790
Libristo kód 12596015
Nakladatelství Walter de Gruyter
Váha 708
Rozměry 170 x 244 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet