Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

El valor de la responsabilidad social corporativa en la equidad de marca de destinos turísticos

Jazyk ŠpanělštinaŠpanělština
Kniha Brožovaná
Kniha El valor de la responsabilidad social corporativa en la equidad de marca de destinos turísticos
Libristo kód: 13270698
Nakladatelství Editorial Universitaria Ramón Areces, května 2013
Este trabajo analiza la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) en cada dimensión... Celý popis
? points 39 b
391 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 6-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Antología poética Juan Ramón Jiménez / Brožovaná
common.buy 380
La prima guerra mondiale. 1914-1918 Basil H. Liddell Hart / Brožovaná
common.buy 362
Dogal Ürünlerle Güzellik ve Cilt Bakimi Gülten sensafak / Brožovaná
common.buy 332
La mirada de la loba blanca CLAIRE BOUVIER / Brožovaná
common.buy 388
Üniversite Sinavini Nasil Kazandim Halit Ertugrul / Brožovaná
common.buy 228
La costella d'Adam / Brožovaná
common.buy 471
The Freedom in American Songs: Stories Kathleen Winter / Brožovaná
common.buy 356
Noviembre y Febrerito / Brožovaná
common.buy 516
SOS TITLE UNKNOWN FIODOR M. DOSTOIEVSKI / Brožovaná
common.buy 276
Preaching Essentials Chad Meza / Brožovaná
common.buy 416
Schlussakkord Stockstadt am Rhein Gemeindeverwaltung / Brožovaná
common.buy 275
Oraita : cuentos jasídicos Mario Norberto Satz Tetelbaum / Brožovaná
common.buy 405

Este trabajo analiza la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) en cada dimensión de la Equidad de Marca Basada en el Consumidor (EMBC), comprobando los efectos que tienen las asociaciones de RSC sobre el conocimiento de la marca, la imagen de la marca, la calidad percibida, satisfacción y lealtad. Además estudia la cadena de efectos de la EMBC, analizando la relación antecedente-consecuencia entre: conocimiento-imagen de marca, imagen de marca-calidad percibida, imagen de marca-satisfacción, calidad percibida-lealtad y satisfacción-lealtad.

Informace o knize

Plný název El valor de la responsabilidad social corporativa en la equidad de marca de destinos turísticos
Jazyk Španělština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 80
EAN 9788499610726
ISBN 8499610722
Libristo kód 13270698
Váha 156
Rozměry 170 x 240
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet