Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Economics of Experiences, the Arts and Entertainment

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Economics of Experiences, the Arts and Entertainment Ake E. Andersson
Libristo kód: 05097236
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, února 2006
"The Economics of Experiences, the Arts and Entertainment" serves as a welcome and unique introducti... Celý popis
? points 298 b
2 984 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Hacienda Peter Hook / Brožovaná
common.buy 258
TOP
Gone with the Wind Margaret Mitchell / Pevná
common.buy 663
Monster Of God David Quammen / Brožovaná
common.buy 493
Change and Selves Edo Pivcevic / Pevná
common.buy 1 461
Bukhari Ahmad Mujtaba Hasan / Brožovaná
common.buy 465
Coatings on Glass H. Pulker / Pevná
common.buy 10 295
Paranormal West Yorkshire Andy Owens / Brožovaná
common.buy 323
Minding the Children Geraldine Youcha / Brožovaná
common.buy 732
Outlaw Years, The Robert M. Coates / Brožovaná
common.buy 417
Great Western Pictures II Michael R. Pitts / Pevná
common.buy 4 116
Essential Dementia Care Handbook Graham Stokes / Brožovaná
common.buy 1 399
Advanced Language Learning Heidi Byrnes / Pevná
common.buy 7 437
Take Better Photos: Teach Yourself Lee Frost / Brožovaná
common.buy 622
American Liberalism and Ideological Change Leonard Williams / Pevná
common.buy 685

"The Economics of Experiences, the Arts and Entertainment" serves as a welcome and unique introduction to various economic aspects of the production and consumption of art and entertainment products. The book begins with analyses and discussion of neoclassical production and utility functions, with a focus on art and entertainment as instances of experience goods or services. The authors then go on to present alternative Austrian and institutional approaches, which focus on the role of creative entrepreneurs in the market process. Aesthetic and psychological theories are also discussed with a focus on their impact on producers' and consumers' decisions, as well as historical examples of creative centres, such as Renaissance Florence and Post World War II New York.

Informace o knize

Plný název Economics of Experiences, the Arts and Entertainment
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 256
EAN 9781845424046
Libristo kód 05097236
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 520
Rozměry 156 x 234 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet