Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, telefonická zákaznická podpora je aktuálně k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 13:00 hodin.

Early '70s Radio

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Early '70s Radio Kim Simpson
Libristo kód: 04388049
Nakladatelství Continuum Publishing Corporation, července 2011
Providing a fresh reevaluation of a specific era in popular music, this book contextualizes the era... Celý popis
? points 143 b
1 431 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


How Language Works David Crystal / Brožovaná
common.buy 332
Blue Bottle Mystery Kathy Hoopman / Brožovaná
common.buy 408
My Poetic Dream, Reality, and Fantasy James Morgan / Brožovaná
common.buy 543
CAP and the Regions / Pevná
common.buy 4 452
Transformation of Ottoman Crete Pinar Senisik / Pevná
common.buy 5 108
Multi-Company Project Management Dean Baker / Pevná
common.buy 1 471
Consequential Deliberations PETER MAGYAR / Brožovaná
common.buy 1 514

Providing a fresh reevaluation of a specific era in popular music, this book contextualizes the era in terms of both radio history and cultural analysis. "Early '70s Radio" focuses on the emergence of commercial music radio "formats", which refer to distinct musical genres aimed toward specific audiences. This formatting revolution took place in a period rife with heated politics, identity anxiety, large-scale disappointments and seemingly insoluble social problems. As industry professionals worked overtime to understand audiences and to generate formats, they also laid the groundwork for market segmentation. Audiences, meanwhile, approached these formats as safe havens wherein they could reimagine and redefine key issues of identity. A fresh and accessible exercise in audience interpretation, "Early '70s Radio" is organized according to the era's five prominent formats and analyzes each of these in relation to their targeted demographics, including Top 40, "Soft rock", Album-oriented rock, Soul and Country. The book closes by making a case for the significance of early '70s formatting in light of commercial radio today.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet