Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

e-Relationship Quality Determinants on e-Loyalty in Hotel Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha e-Relationship Quality Determinants on e-Loyalty in Hotel Industry Ali Asgari
Libristo kód: 02201993
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, října 2013
The number of Internet users has increased at a huge rate and people have become more active with ju... Celý popis
? points 131 b
1 307 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The number of Internet users has increased at a huge rate and people have become more active with just a few clicks in using the Internet. Therefore, it is important to find how Internet users could utilize a variety of aspects online. From a research perspective, the results of this study revealed the determinants of e-loyalty as three online functions derived from the offline marketing literature. In spite of this prior conceptualization of the relevant determinants in the online status, this finding can be employed as a prominent framework for further research on the association among online determinants and e-relationship quality.

Informace o knize

Plný název e-Relationship Quality Determinants on e-Loyalty in Hotel Industry
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 104
EAN 9783659467592
Libristo kód 02201993
Váha 173
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet