Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Dynamic Models of Advertising Competition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Dynamic Models of Advertising Competition Gary M. Erickson
Libristo kód: 06796323
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., října 2012
I am gratified that there is sufficient interest in the subject matter so as to support the offering... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Urban Avant-Gardes Malcolm Miles / Brožovaná
common.buy 1 898
Chemical Engineering for the Food Industry D. Leo Pyle / Brožovaná
common.buy 1 540
Comparative Metric Semantics of Programming Languages Franck van Breughel / Brožovaná
common.buy 3 037

I am gratified that there is sufficient interest in the subject matter so as to support the offering of a second edition of this monograph. The of differential games dynamic interpretation and game theoretic foundation form a powerful and vital methodology for helping us study and understand marketing competition. This second edition offers a blend of what proved to be successful with the first edition and new material. The first two chapters, reviewing empirical and modeling research, have been updated to include contributions in the last decade that have advanced the area. I have not changed the essential content in the duopoly analyses in chapters 3, 4, and 5. A notable addition to the present edition are the new chapters, 6, 7, and 8, which offer analysis of three triopoly models. In the final chapter, I offer my summary view of the area and hope for continued contributions. I want to express my appreciation for the support of Josh Eliashberg, editor of the International Series in Quantitative Marketing, as well as Zachary Rolnik, Director, and David Cella, Publishing Editor, of Kluwer. Their encouragement has provided crucial motivation in this endeavor.

Informace o knize

Plný název Dynamic Models of Advertising Competition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 147
EAN 9781461353607
ISBN 1461353602
Libristo kód 06796323
Váha 248
Rozměry 155 x 235 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet