Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials Kirsten Henken
Libristo kód: 06959784
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., dubna 2008
The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient custom... Celý popis
? points 219 b
2 194 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Master Keaton, Vol. 4 Naoki Urasawa / Brožovaná
common.buy 426
Pioneers James Fenimore Cooper / Brožovaná
common.buy 233
Primer in Positive Psychology Christopher Peterson / Brožovaná
common.buy 2 039
Java EE and HTML5 Enterprise Application Development Wielenga Geertjan / Brožovaná
common.buy 805
Russell James Russell James / Pevná
common.buy 3 757
Advertising Iain Macrury / Pevná
common.buy 37 025
Political Ecology of the State Antonio Augusto Rossotto Ioris / Pevná
common.buy 5 493
Drawing Basic Portraits Simplified Bernard Hoffman / Brožovaná
common.buy 613
Tony Hunt's Second Sketchbook Sir Norman Foster / Brožovaná
common.buy 2 037
Reckless Selena Montgomery / Brožovaná
common.buy 205
Contact and Conflict Robin Fisher / Brožovaná
common.buy 1 079
Love is a Fervent Fire Robin Jenkins / Brožovaná
common.buy 328
Descartes on God and Human Error Joel Thomas Tierno / Pevná
common.buy 2 376

The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient customers and retrials. we consider contact centers with both homogeneous and heterogeneous customers and agents. The term dynamic refers to the processes in a contact center in two ways. Firstly, these processes are random and secondly they depend on the time of the day and the day of the week. The processes are the successive arrivals of customers to the contact center, the consecutive services by agents, and the successive abandonments and retrials of customers. In order to consider both aspects we use the so-called strong approximations. By means of this approximation performance measures are derived and analysed of different contact centers. Thereby an essential poimt of this book is the influence of retrials and impatient customers on the performance, the staff requirement planning and the shift scheduling decisions in big contact centers.

Informace o knize

Plný název Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 268
EAN 9783836496339
ISBN 383649633X
Libristo kód 06959784
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 392
Rozměry 228 x 153 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet