Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Does Music Piracy Influence Purchase Intention?

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Does Music Piracy Influence Purchase Intention? Jeremy Jinkerson
Libristo kód: 06835552
Nakladatelství VDM Verlag, srpna 2010
The Recording Industry Association of America claims to lose millions of dollars each year from musi... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cost Disease William J Baumol / Brožovaná
common.buy 816
Distributed Reduplication John Frampton / Brožovaná
common.buy 352
Modelling and Simulation of Cutting Processes Alessandro Salmi / Brožovaná
common.buy 1 648
Miss America Family, the BAGGOTT / Brožovaná
common.buy 478
Antibiosis under nutrient deficient conditions Latika Bhatia / Brožovaná
common.buy 1 239
Discrete Event Systems R. Boel / Brožovaná
common.buy 3 037
Aid Effectiveness, Debt Capacity and Debt Management Mohammad Ishfaq / Brožovaná
common.buy 1 648
Bond of Brotherhood Michael Walzak / Pevná
common.buy 486
Advanced Building Simulation Ali Malkawi / Brožovaná
common.buy 3 190
Kinder in Regenbogenfamilien Ina Carapacchio / Brožovaná
common.buy 2 128
British Immigration Policy Since 1939 Ian R.G. Spencer / Pevná
common.buy 5 031

The Recording Industry Association of America claims to lose millions of dollars each year from music piracy (RIAA, 2007). Instead of causing loss, digital music piracy may activate norms of reciprocity in individuals pirating. When pirating music, people may feel some obligation to reciprocate by purchasing music or related merchandise. The theory of planned behavior was used to investigate such a possibility and to provide a framework for scale development. Reliable scales were developed for all measured constructs. Regarding piracy, the RIAA's claim may have some merit. Specifically, previous piracy was associated with decreased reported likelihood to purchase music. However, previous piracy may make one more likely to make music-related purchases in the future. Reciprocity partially mediates this relationship. It appears that, at least to some degree, when the RIAA makes its contentions against piracy, it spurns some of its own merchandise consumers.

Informace o knize

Plný název Does Music Piracy Influence Purchase Intention?
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 68
EAN 9783639283846
ISBN 3639283848
Libristo kód 06835552
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 113
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet