Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Discourse of Online Consumer Reviews

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Discourse of Online Consumer Reviews Camilla Vasquez
Libristo kód: 09361339
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, prosince 2015
The Discourse of Online Reviews is the first book to provide an account of the discursive, pragmatic... Celý popis
? points 155 b
1 547
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP Výprodej
Attack On Titan 5 Hajime Isayama / Brožovaná
common.buy 202
Die Wergelder 2 Hiroaki Samura / Brožovaná
common.buy 393
Persuasive Genres Sujata S. Kathpalia / Brožovaná
common.buy 1 497
Auf Freiheit zugeschnitten: Emilie Flöge Margret Greiner / Brožovaná
common.buy 324
Celý to mám v mlze Ondřej Bezr / binding.
common.buy 82
Mind Breaths Allen Ginsberg / Brožovaná
common.buy 325
Genre analysis Geoffrey Mokua Maroko / Brožovaná
common.buy 2 087
Mejchar - Minguzzi Andreas Beyer / Pevná
common.buy 8 760
Cross-cultural Genre Analysis Yu / Brožovaná
common.buy 1 497
Visionary Strategic Leadership David L. Rainey / Brožovaná
common.buy 1 584
Untold Lyrics of the Heart, Mind and Soul Felder Shackleford Jr / Pevná
common.buy 670
Reluctant Debutante William Douglas-Home / Brožovaná
common.buy 447
When Self Fails You, God Will Sustain You Winston a Keene / Brožovaná
common.buy 543

The Discourse of Online Reviews is the first book to provide an account of the discursive, pragmatic and rhetorical features of this rapidly growing form of technologically-mediated communication. Examining a corpus of over 1,000 consumer reviews, Camilla Vasquez explores many of the discourse features that are characteristic of this new, user-generated, computer-mediated and primarily text-based genre. She investigates the language used by reviewers as they forge connections with their audiences to draw them into their stories, as they construct their expertise and authority on various subjects and as they evaluate and assess their consumer experiences. She also demonstrates how reviewers display their awareness about emerging conventions of the very genre in which they are participating. This book adopts an eclectic approach to the analysis of discourse, and explores topics such as evaluation, identity and intertextuality as they occur in online reviews of hotels, restaurants, recipes, films and other consumer products.

Informace o knize

Plný název Discourse of Online Consumer Reviews
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 216
EAN 9781474269254
ISBN 1474269257
Libristo kód 09361339
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 318
Rozměry 232 x 149 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet