Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Discourse of Online Consumer Reviews

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Discourse of Online Consumer Reviews Camilla Vasquez
Libristo kód: 02767846
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, června 2014
The Discourse of Online Reviews is the first book to provide an account of the discursive, pragmatic... Celý popis
? points 511 b
5 108
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Krásné slovo otce Špidlíka - 1. a 2. díl Tomáš Špidlík / Audio DVD
common.buy 168
Jesus in the Faith of Christians Hywel David Lewis / Brožovaná
common.buy 1 603
Remembering our Past David C. Rubin / Brožovaná
common.buy 1 605
As Time Went On Ethel Smyth / Pevná
common.buy 1 021
W Wolfram Hartmut Katscher / Brožovaná
common.buy 1 780
Birth of Particle Physics Laurie M. BrownLillian Hoddeson / Brožovaná
common.buy 1 831
Open-Field Farming in Medieval Europe Warren O. Ault / Brožovaná
common.buy 1 098
Origins of the English Language Joseph Williams / Brožovaná
common.buy 539

The Discourse of Online Reviews is the first book to provide an account of the discursive, pragmatic and rhetorical features of this rapidly growing form of technologically-mediated communication. Examining a corpus of over 1,000 consumer reviews, Camilla Vasquez explores many of the discourse features that are characteristic of this new, user-generated, computer-mediated and primarily text-based genre. She investigates the language used by reviewers as they forge connections with their audiences to draw them into their stories, as they construct their expertise and authority on various subjects and as they evaluate and assess their consumer experiences. She also demonstrates how reviewers display their awareness about emerging conventions of the very genre in which they are participating. This book adopts an eclectic approach to the analysis of discourse, and explores topics such as evaluation, identity and intertextuality as they occur in online reviews of hotels, restaurants, recipes, films and other consumer products.

Informace o knize

Plný název Discourse of Online Consumer Reviews
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 216
EAN 9781441196286
ISBN 1441196285
Libristo kód 02767846
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 486
Rozměry 156 x 242 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet