Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Direct Marketing Objectives and Strategies

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Direct Marketing Objectives and Strategies Jane Petzold
Libristo kód: 01631275
Nakladatelství Grin Publishing, března 2010
Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Celý popis
? points 125 b
1 250 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


WORD 2007 nejen pro školy Pavel Navrátil / Brožovaná
common.buy 128
Bocuse für jeden Tag Paul Bocuse / Pevná
common.buy 851
Heterogenität im Klassenzimmer Heinz Klippert / Brožovaná
common.buy 782
Eki und das Geheimnis von Burg Greifenstein Stefan Krumpipe / Brožovaná
common.buy 251
Auslanderstudium in Deutschland Stefanie Jensen / Brožovaná
common.buy 1 676
Compulsory Voting Jason Brennan / Brožovaná
common.buy 967
Připravujeme
To Have and to Hold Helen Chandler / Brožovaná
common.buy 237
europaische Union und der deutsche Foederalismus Christoph Grützmacher / Brožovaná
common.buy 1 716
Essentials of International Human Resource Management David C. Thomas / Brožovaná
common.buy 2 934
New World Compared With the Old, George Alfred Townsend / Brožovaná
common.buy 1 124
Judicial Review of Legislation Gerhard VanDerSchyff / Brožovaná
common.buy 3 037
Collateralized Debt Obligations Alexander Birmili / Brožovaná
common.buy 1 971
Textual Construction of the Female Body Lesley Jeffries / Pevná
common.buy 3 037
Video Shooter Barry Braverman / Brožovaná
common.buy 1 574

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2, Georg-Simon-Ohm-Hochschule Nürnberg (Fachbereich Betriebswirtschaft), Veranstaltung: Database Marketing, Sprache: Deutsch, Abstract: Der erste Teil dieser Studienarbeit soll mit einer Definition des Begriffs Direktmarketing eingeleitet werden, daran schließt sich die Einordnung des Direktmarketings in das Marketing an. Im zweiten und dritten Abschnitt folgt eine Darstellung der Zielsetzungen und der daraus folgenden Strategien des Direktmarketings. Abschließend soll die Thematik mittels der Kundenbindungskarten praktisch untermauert werden. Die Kapitel 1 und 3 wurden von Jane Petzold und das Kapitel 2 von Tanja Eckstein bearbeitet.

Informace o knize

Plný název Direct Marketing Objectives and Strategies
Autor Jane Petzold
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 60
EAN 9783640577422
ISBN 3640577426
Libristo kód 01631275
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 91
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet