Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Digital Copyright and the Consumer Revolution

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Digital Copyright and the Consumer Revolution Matthew Rimmer
Libristo kód: 05097562
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, července 2007
This book documents and evaluates the growing consumer revolution against digital copyright law, and... Celý popis
? points 392 b
3 920 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Key Concepts in Social Gerontology Kristine J. Ajrouch / Pevná
common.buy 2 582
Owning Up Katherine Adams / Pevná
common.buy 2 097
In a Defiant Stance John Phillip Reid / Brožovaná
common.buy 1 130
Making Work, Making Trouble Deborah R. Brock / Pevná
common.buy 1 821
Trends in the Early Careers of Life Scientists Committee on Dimensions / Brožovaná
common.buy 1 762

This book documents and evaluates the growing consumer revolution against digital copyright law, and makes a unique theoretical contribution to the debate surrounding this issue. With a focus on recent US copyright law, the book charts the consumer rebellion against the Sonny Bono Copyright Term Extension Act 1998 (US) and the Digital Millennium Copyright Act 1998 (US). The author explores the significance of key judicial rulings and considers legal controversies over new technologies, such as the iPod, TiVo, Sony Playstation II, Google Book Search, and peer-to-peer networks. The book also highlights cultural developments, such as the emergence of digital sampling and mash-ups, the construction of the BBC Creative Archive, and the evolution of the Creative Commons. "Digital Copyright and the Consumer Revolution" will be of prime interest to academics, law students and lawyers interested in the ramifications of copyright law, as well as policymakers given its focus upon recent legislative developments and reform proposals. The book will also appeal to librarians, information managers, creative artists, consumers, technology developers, and other users of copyright material.

Informace o knize

Plný název Digital Copyright and the Consumer Revolution
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2007
Počet stran 384
EAN 9781845429485
Libristo kód 05097562
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 703
Rozměry 156 x 234 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet