Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Digital Business Discourse

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Digital Business Discourse E. Darics
Libristo kód: 09088622
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, dubna 2015
Digital Business Discourse offers a distinctively language- and discourse-centered approach to digit... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Better Chess Openings Jef Kaan / Brožovaná
common.buy 710
Erie Train Boy Alger / Brožovaná
common.buy 417
Nice Betty Patrick Angelo / Pevná
common.buy 767
Mes premières prières avec des gestes NE Karine-Marie Amiot / Pevná
common.buy 360
Goethes Frauengestalten Adolf Stahr / Brožovaná
common.buy 601
Untold Story RUFIN ONDOUA / Brožovaná
common.buy 347
U Set Her Up J Barnhart / Brožovaná
common.buy 516
Seiho Boys' High School!, Volume 5 Kaneyoshi Izumi / Brožovaná
common.buy 224
Geschichte der deutschen Literatur Friedrich Vogt / Brožovaná
common.buy 1 062

Digital Business Discourse offers a distinctively language- and discourse-centered approach to digitally mediated business and professional communication, providing a timely and comprehensive assessment of the current digital communication practices of today's organisations and workplaces. It is the first dedicated publication to address how computer-mediated communication technologies affect institutional discourse practices, bringing together scholarship from a range of disciplinary backgrounds, including organisational and management studies, rhetorical and communication studies, communication training and discourse analysis. Covering a wide spectrum of communication technologies, such as email, instant messaging, message boards, Twitter, corporate blogs and consumer reviews, the chapters gather research drawing on empirical data from real professional contexts. In this way, the book contributes to both academic scholarship and business communication training, enabling researchers, trainers and practitioners to deepen their understanding of the impact of new communication technologies on professional and corporate communication practices.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet