Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Differential Games in Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Differential Games in Marketing Steffen J
Libristo kód: 02016268
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., října 2012
Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in... Celý popis
? points 467 b
4 671 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


There's a Nightmare in My Closet Mercer Mayer / Brožovaná
common.buy 199
Maisy Goes to Bed Lucy Cousins / Pevná
common.buy 283
Religious Education in a Global-Local World Jenny Berglund / Pevná
common.buy 2 997
Monte Baldo Rock Cristiano Pastorello / Brožovaná
common.buy 1 108
Anatomie Und Physiologie Der Capillaren August Krogh / Brožovaná
common.buy 1 676
Che on My Mind Margaret Randall / Brožovaná
common.buy 727
THE DEATH OF ADAM Marilynne Robinson / Brožovaná
common.buy 370
Into the Jaws of Death Robert Lyman / Brožovaná
common.buy 379
Reservations James Richardson / Brožovaná
common.buy 1 114
Preussens Fall Und Erhebung 1806 - 1815 Friedrich Neubauer / Brožovaná
common.buy 2 558
Foundations of Insurance Economics Georges Dionne / Brožovaná
common.buy 9 000
Auslagerung des Kopfes Michael Gisiger / Brožovaná
common.buy 715

Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in a formal way, and to predict the outcome of such situations. Differential games are dynamic games that are particularly designed to study systems where observations and decisions are made in real time. §The book conveys to the reader the state of the art of research in marketing applications of differential game theory. This research started about 25 years ago and the literature has now reached an extent and a maturity that makes it natural to take stock. §The book deals with differential games in advertising, pricing, and marketing channels, as well as with marketing-production and pricing-advertising interfaces. It provides also a tutorial on main concepts in differential games.

Informace o knize

Plný název Differential Games in Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 176
EAN 9781461347248
ISBN 1461347246
Libristo kód 02016268
Váha 308
Rozměry 155 x 235 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet