Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Differential Games in Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Differential Games in Marketing Steffen Jorgensen
Libristo kód: 01418089
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., listopadu 2003
Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in... Celý popis
? points 467 b
4 671 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Fifty Shades Freed E. L. James / Brožovaná
common.buy 259
Kapitalismus und Freiheit Milton Friedman / Brožovaná
common.buy 280
Anne Boleyn Papers Elizabeth Norton / Brožovaná
common.buy 382
Za vôňou Zamaguria a Pienin Ján Kubáň / Brožovaná
common.buy 271
Kamikaze David Brown / Pevná
common.buy 149
Noshe Djan Helen Saberi / Brožovaná
common.buy 481
Die Europaische Union im 21. Jahrhundert Hans-Georg Ehrhart / Brožovaná
common.buy 2 492
Mathematical Knowledge Management Jonathan M. Borwein / Brožovaná
common.buy 1 540
Large Plastic Deformation of Crystalline Aggregates Cristian Teodosiu / Brožovaná
common.buy 3 037
Dioxin Perspectives Erich W. Bretthauer / Pevná
common.buy 2 785

Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in a formal way, and to predict the outcome of such situations. Differential games are dynamic games that are particularly designed to study systems where observations and decisions are made in real time. The book conveys to the reader the state of the art of research in marketing applications of differential game theory. This research started about 25 years ago and the literature has now reached an extent and a maturity that makes it natural to take stock. The book deals with differential games in advertising, pricing, and marketing channels, as well as with marketing-production and pricing-advertising interfaces. It provides also a tutorial on main concepts in differential games.

Informace o knize

Plný název Differential Games in Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2003
Počet stran 176
EAN 9781402076138
ISBN 1402076134
Libristo kód 01418089
Váha 464
Rozměry 164 x 244 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet