Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Die Massenmedien im Wahlkampf

Kniha Die Massenmedien im Wahlkampf Christina Holtz-Bacha
Libristo kód: 06803996
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, ledna 1993
Dieser Sammelband enthält sieben Beiträge über empirische Untersuchungen aus dem Wahljahr 1990 in de... Celý popis
? points 195 b
1 948 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Dieser Sammelband enthält sieben Beiträge über empirische Untersuchungen aus dem Wahljahr 1990 in der Bundesrepublik Deutschland. Zentraler Gegenstand aller Studien, die verschiedene sozialwissenschaftliche Forschungsmethoden und Analyseverfahren einsetzen, ist die Rolle der Medien während der Kampagnen zur Bundestagswahl oder zur ersten freien Kommunalwahl in der ehemaligen DDR.

Informace o knize

Plný název Die Massenmedien im Wahlkampf
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1993
Počet stran 250
EAN 9783531124292
ISBN 3531124293
Libristo kód 06803996
Váha 415
Rozměry 152 x 229 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet