Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Die Kunst Des Reklamierens

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Die Kunst Des Reklamierens Paul Eisewicht
Libristo kód: 09261267
Nakladatelství Springer vs, března 2015
Paul Eisewicht untersucht, was passiert, wenn Kauferwartungen enttäuscht werden und sich Konsumenten... Celý popis
? points 168 b
1 676 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Mystique Amanda Quick / Brožovaná
common.buy 223
Was ist und was sein soll Udo Kern / Pevná
common.buy 8 507
Wie man eine Herrin im Internet findet Lilith of Dandelion / Pevná
common.buy 484
Politische Steuerung Axel Gorlitz / Brožovaná
common.buy 1 676
Global Panaceas, Local Realities Jason Beech / Pevná
common.buy 1 709
Revised Statutes of the State of New-York Benjamin Franklin Butler / Pevná
common.buy 1 225
War Pigs, 1 Blu-ray Katerina Valenti / Blu-ray
common.buy 374
No Ordinary Tree Aileene Roberts / Brožovaná
common.buy 420
Higher Education in a Sustainable Society Hans Garmann Johnsen / Pevná
common.buy 2 726
Love & Kisses, Max Onalee / Brožovaná
common.buy 542
Grammaticalization at Work Kirsi Heikkonen / Pevná
common.buy 6 757

Paul Eisewicht untersucht, was passiert, wenn Kauferwartungen enttäuscht werden und sich Konsumenten an Anbieter wenden, um zu reklamieren. Dabei schlägt er eine konsumsoziologische Reklamationsdefinition vor, die an der sozialen Realität des Reklamierens orientiert ist. Zum einen zeigt sich dadurch, dass Reklamationen (trotz rechtlicher und organisationaler Vorgaben) äußerst aushandlungsbedürftige Situationen sind (hinsichtlich der Verantwortlichkeit des Adressaten, der Triftigkeit des Problems und der Angemessenheit der Forderung). Zum anderen zeigt sich die Vielfalt im Handeln von Reklamierenden (kooperativen oder konfrontativen, emotionalen oder sachlichen Argumentierens). Damit kann das Verständnis dafür geschärft werden, welche Handlungsprobleme beim Konsumieren (oft routiniert und selbstverständlich) selbstwirksam bearbeitet werden und wie Konsumenten mit Unzufriedenheit umgehen.§

Informace o knize

Plný název Die Kunst Des Reklamierens
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 319
EAN 9783658090104
ISBN 3658090103
Libristo kód 09261267
Nakladatelství Springer vs
Váha 435
Rozměry 148 x 210 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet