Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Die Kano-Theorie Der Kundenzufriedenheitsmessung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Die Kano-Theorie Der Kundenzufriedenheitsmessung Jörg Hölzing
Libristo kód: 03621317
Nakladatelství Gabler Verlag, července 2008
Jörg A. Hölzing untersucht die Entwicklung der Kano-Theorie im Marketingkontext und stellt mit der O...
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Jörg A. Hölzing untersucht die Entwicklung der Kano-Theorie im Marketingkontext und stellt mit der Opponent-Process-Theory einen Ansatz vor, mit dessen Hilfe eine theoretische Fundierung der Kano-Theorie möglich ist.

Informace o knize

Plný název Die Kano-Theorie Der Kundenzufriedenheitsmessung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 250
EAN 9783834912190
ISBN 3834912190
Libristo kód 03621317
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 358
Rozměry 148 x 210 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet