Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Die B2B-Sales-Matrix, m. 1 Buch, m. 1 E-Book

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Die B2B-Sales-Matrix, m. 1 Buch, m. 1 E-Book Uwe Reusche
Libristo kód: 17107695
Nakladatelství Springer, Berlin, srpna 2017
Dieses Buch liefert ein direkt umsetzbares Modell für die strategische Neukundengewinnung im B2B. Di... Celý popis
? points 107 b
1 070 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Japanese Death Poems Yoel Hoffmann / Brožovaná
common.buy 327
Urban Sketching Handbook Working with Color Shari Blaukopf / Brožovaná
common.buy 333
Intelligent Fitness Simon Waterson / Pevná
common.buy 540
Atari Inc.: Business is Fun Curt Vendel / Brožovaná
common.buy 756
Traces of Peter Rice KEVIN ED BARRY / Brožovaná
common.buy 613
Lutheran Salvationists? Gudrun Maria Lydholm / Pevná
common.buy 1 162
Krym Jastrzębski Maciej / Brožovaná
common.buy 166
Mit dem Bauch an die Wand Leichtmetall / Audio CD
common.buy 482
Camp FJHS Cindy Mosley / Brožovaná
common.buy 204
Bombella Abdullah/WDR Big Band Cologne Ibrahim / Audio CD
common.buy 590

Dieses Buch liefert ein direkt umsetzbares Modell für die strategische Neukundengewinnung im B2B. Die Autoren erklären systematisch, wie die vier entscheidenden Phasen im Akquiseprozess - Prework, Client-Relationship-Initiation, Sales, After Sales - aussehen müssen, um erfolgreich zu sein. Sie erläutern die unterschiedlichen Herangehensweisen an die Neukundengewinnung und konzentrieren sich dabei auf den effizienten Prozess und die Anwendung in Kundengesprächen. Denn Neukundenakquisition heißt: den Menschen im Gegenüber gewinnen und Ziele erreichen. Alle Tipps sind praxiserprobt, leicht umsetzbar und werden an konkreten Beispielen veranschaulicht. "Das Buch gibt Praktikern eine klare Anleitung und ist ein wertvoller Begleiter für Führungskräfte und Vertriebsmitarbeiter mittelständischer Unternehmen vor und bei Kundenbesuchen." Prof. Dr. Ulrich Kreutle, Dozent für Marketing, AKAD Bildungsgesellschaft mbH

Informace o knize

Plný název Die B2B-Sales-Matrix, m. 1 Buch, m. 1 E-Book
Jazyk Němčina
Datum vydání 2017
Počet stran 125
EAN 9783658181765
ISBN 3658181761
Libristo kód 17107695
Nakladatelství Springer, Berlin
Váha 204
Rozměry 150 x 211 x 213
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet