Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Dialogmarketing Perspektiven 2009/2010

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Dialogmarketing Perspektiven 2009/2010
Libristo kód: 01783399
Nakladatelství Gabler Verlag, května 2010
Innovationsstarke Branchen - und dazu zählt das Dialogmarketing ganz eindeutig - benötigen intensive... Celý popis
? points 181 b
1 812 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Hour of the Star Clarice Lispector / Brožovaná
common.buy 208
Changing Views of Textile Conservation Mary Brooks / Brožovaná
common.buy 1 841
LE PROCES Franz Kafka / Brožovaná
common.buy 161
Contemporary Authors New Revision Series Gale Cengage Publishing / Pevná
common.buy 15 244
Metabolic Encephalopathy David W. McCandless / Brožovaná
common.buy 5 435
Cancer Prevention Research Perspectives Bradley L. Scotte / Pevná
common.buy 3 569
Philosophische Formelsammlung Rolf Schütt / Brožovaná
common.buy 765
Tontragermarketing Michael Conen / Brožovaná
common.buy 1 403
Vier Hufe, acht Pfoten und ich Petra Shurtleff / Brožovaná
common.buy 465
Death's Head: Day Of The Damned David Gunn / Brožovaná
common.buy 522
W I G M O D I B U R G Hans-Peter Zinke / Brožovaná
common.buy 1 250
Neuroglia I H. Leonhardt / Brožovaná
common.buy 2 220
Chronologie einer Obsession - Teil 2 Lisa Lassou / Pevná
common.buy 811
Fächerkalt Bernd Leix / Brožovaná
common.buy 221
Birth, Suffering, and Death Kevin Wm. Wildes S.J. / Pevná
common.buy 4 760
Die Akzeptanz und die Effektivität von Standardsoftwaresystemen. Magdalena Hirschberger-Vogel / Brožovaná
common.buy 1 328

Innovationsstarke Branchen - und dazu zählt das Dialogmarketing ganz eindeutig - benötigen intensive und praxisnahe Forschung, deshalb hat es sich der Deutsche Dialogmarketing Verband seit vielen Jahren zur Aufgabe gemacht, den Austausch zwischen Wissenschaft und Praxis zu fördern. Der Sammelband Dialogmarketing Perspektiven erscheint 2009/2010 bereits im vierten Jahr und vereint aktuelle Fachbeiträge und Forschungsprojekte zu Themen des Dialogmarketings. Er geht zurück auf den 4. wissenschaftlichen interdisziplinären Kongress für Dialogmarketing, den der DDV im September 2009 an der Universität Erlangen-Nürnberg veranstaltete.

Informace o knize

Plný název Dialogmarketing Perspektiven 2009/2010
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 250
EAN 9783834922809
ISBN 3834922803
Libristo kód 01783399
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 304
Rozměry 148 x 210 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet