Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Developing Innovative Organizations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Developing Innovative Organizations Benoit Gailly
Libristo kód: 04040353
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, listopadu 2010
Combining insights from leading academic research and experienced managers with concrete examples fr... Celý popis
? points 277 b
2 765 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Rascal Does Not Dream of Siscon Idol (light novel) HAJIME KAMOSHIDA / Brožovaná
common.buy 294
TOP
Passionista Ian Kerner / Brožovaná
common.buy 283
Collage Ideas Book Alannah Moore / Brožovaná
common.buy 281
Nobu Vegetarian Cookbook Nobu Matsuhisa / Pevná
common.buy 632
Portrait of the Artist as a Young Man James Joyce / Brožovaná
common.buy 201
My Little Pony Mary Jane Begin / Pevná
common.buy 1 142
Připravujeme
Cognitive Neuroscience Gazzaniga / Brožovaná
common.buy 1 655
Insurgent Veronica Roth / Brožovaná
common.buy 239
Doctor Who Atlas Doctor Who / Pevná
common.buy 640
Murder in the Mews Agatha Christie / Pevná
common.buy 402
Maisy Goes to a Wedding Lucy Cousins / Brožovaná
common.buy 208
Clean House and other plays Sarah Ruhl / Brožovaná
common.buy 424
Long Thirst Thomas / Brožovaná
common.buy 566

Combining insights from leading academic research and experienced managers with concrete examples from international companies, this book examines the capabilities organizations must develop if they want to successfully compete in innovation-intensive environments. It provides a systematic roadmap to understand what innovation is, why it matters, how it can be managed and how it can help your organization to grow and create value. In particular, this book is aimed at helping all the victims of the numerous myths that prevail regarding innovation: - That innovation means first and foremost being more creative and coming up with something completely new. - That being more innovative always implies spending more on R&D and generating more new ideas. - That innovation is a good thing for all businesses, all the time. The author provides managers with effective frameworks and tools allowing them to better develop the entrepreneurial resources and strategic visions required to identify innovation opportunities, assess their potential and bring them to market

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet