Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Destinationsmarken Im Special Interest Tourismus

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Destinationsmarken Im Special Interest Tourismus Frank Hannich
Libristo kód: 08924582
Nakladatelství Gabler Verlag, dubna 2008
Frank M. Hannich untersucht, welchen Beitrag strategische Markenallianzen von Destinationen zur Lösu...
? points 140 b
1 403 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Frank M. Hannich untersucht, welchen Beitrag strategische Markenallianzen von Destinationen zur Lösung der Problematik der geringen Kundenbindung im Tourismus leisten können, wenn dieses durch Variety-Seeking Behavior verursacht wird.

Informace o knize

Plný název Destinationsmarken Im Special Interest Tourismus
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 165
EAN 9783835008830
ISBN 9783835008830
Libristo kód 08924582
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 240
Rozměry 148 x 210 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet