Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Designing the Brand Identity in Retail Spaces

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Designing the Brand Identity in Retail Spaces Martin M
Libristo kód: 05135110
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, dubna 2015
Without design, the "brand identity" is just a name, sometimes paired with a statement that enumerat... Celý popis
? points 279 b
2 792
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Logo Modernism Jens Müller / Pevná
common.buy 1 334
American Bomber Crewman 1941-45 Gregory Fremont-Barnes / Brožovaná
common.buy 481
Calories in, Calories Out Cookbook Catherine Jones / Brožovaná
common.buy 662
"The Caddo Nation" Timothy K. Perttula / Brožovaná
common.buy 912
Cold War Social Science M. Solovey / Pevná
common.buy 1 472
Steering from the Centre / Brožovaná
common.buy 1 056
Balance of payments statistics yearbook 2013 International Monetary Fund / Brožovaná
common.buy 5 076
Legalizing Gay Marriage Michael Mello / Brožovaná
common.buy 768
Courtroom to Revolutionary Stage Henning Grunwald / Pevná
common.buy 4 986

Without design, the "brand identity" is just a name, sometimes paired with a statement that enumerates the values of the company. It is two-dimensional when written down or printed. The task for the retail designer is to turn that name or statement into a three-dimensional environment in which consumers may interact with the brand's product or services. Designing the Brand Identity in Retail Spaces is a casebook that shows and tells how architects and store designers have tackled that challenge. With nearly 300 examples from 48 renowned brands from around the world, this book examines every stage of a brand's "lifetime," from inception to show room. Cases run the retail gamut, including restaurants, department stores, and luxury brands. Each case is paired with analysis and interviews with brand managers and designers, guiding the reader through the entire design process. Easy to read and replete with stunning illustrations, this is the perfect primer for students and young professionals creating brand identities in their retail design.

Informace o knize

Plný název Designing the Brand Identity in Retail Spaces
Autor Martin M
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 304
EAN 9781628923919
ISBN 1628923911
Libristo kód 05135110
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 798
Rozměry 236 x 193 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet