Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Designing for Print

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Designing for Print Charles Conover
Libristo kód: 01389062
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, října 2011
A highly visual guide to designing for print media -- from project inception to final production --... Celý popis
? points 157 b
1 574 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Spaß mit Max 3 Pracovní sešit Irena Lenčová / Brožovaná
common.buy 201
Alan V. Lowenstein Alan V. Lowenstein / Brožovaná
common.buy 936
Chronik eines weitgehend normalen Afrikaaufenthalts Gaspard Dünkelsbühler / Pevná
common.buy 1 258
After Canaan Wayde Compton / Brožovaná
common.buy 417
Betriebswirtschaftliche Aspekte des Industriebaues. Thomas Brittinger / Brožovaná
common.buy 1 998
Church Potluck Carry-Ins and Casseroles Susie Siegfried / Brožovaná
common.buy 457
Burns Ruth E. Humphries / Pevná
common.buy 2 822
Concentration Inequalities Stephane Boucheron / Brožovaná
common.buy 1 473
Assessment of Development Results United Nations Development Programme / Brožovaná
common.buy 502

A highly visual guide to designing for print media -- from project inception to final production -- now in full color§Packed with hundreds of informative, illustrated examples, Designing for Print, Second Edition demonstrates methods and techniques for creating top-quality print media projects. Carefully chosen real-world design exercises and problem-solving projects offer hands-on practice to help readers achieve strong designs.§Now presented in a stunning full-color format, this easy-to-use guide has been fully revised and updated for applications in the Adobe Creative Suite. It presents software tricks and tips, along with discussions on scanning, output, and other issues related to digital design for print and electronic media. Up-to-date coverage includes useful skills for getting the most out of the latest technologies. Dozens of sidebars and step-by-step descriptions walk readers through the design process in the same order actual projects are implemented. These steps include:§Planning your design§Designing with type§Designing with photographs§Advanced typography§Preparing images§Illustrating effectively§Pre-press production§Filled with content that progresses from planning through execution, Designing for Print, Second Edition gives a peerless introduction to designing all types of print projects.

Informace o knize

Plný název Designing for Print
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 256
EAN 9780470905975
ISBN 0470905972
Libristo kód 01389062
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 706
Rozměry 207 x 274 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet