Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Design Thinking in the Automotive Industry. Creativity and Innovation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Design Thinking in the Automotive Industry. Creativity and Innovation Ellen Simon
Libristo kód: 13501925
Nakladatelství Anchor Academic Publishing, srpna 2016
This book explores the application of Design Thinking in the automotive industry in order to explain... Celý popis
? points 255 b
2 548 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Fairy Tales of the Brothers Grimm Noel Daniel / Pevná
common.buy 373
Industrials i polítics : (segle XIX) Montserrat Llorens / Brožovaná
common.buy 807
M. Thiers Et Sa Mission De La Gueronniere-A / Brožovaná
common.buy 491
Idea of History in Constructing Economics Michael H. Turk / Pevná
common.buy 3 643
Juanito y su TDAH : ser feliz es posible Francisco Javier Lozano Soriano / Brožovaná
common.buy 471
Human Generativity Volume III: Generative Thinking Skills Christopher J. Carkhuff / Brožovaná
common.buy 731
Kalem Yazamadi Aski Mevlana Celaleddin-i Rumi / Brožovaná
common.buy 332

This book explores the application of Design Thinking in the automotive industry in order to explain which factors influence the innovativeness of Design Thinking teams. Seeking for innovation leadership, automotive manufacturers apply Design Thinking to enhance their competitiveness with customer-oriented products and services. Design Thinking is a multidisciplinary team-based methodology that adopts design principles to business management. In the literature and practice, however, it is not clear, what constitutes the relationship between the application of Design Thinking and team's innovativeness. A grounded theory and template analysis approach is used to develop a framework which explains this relationship. Managers and decision-makers of multinationals are provided with practical recommendations about how to implement Design Thinking to produce innovative products and services.

Informace o knize

Plný název Design Thinking in the Automotive Industry. Creativity and Innovation
Autor Ellen Simon
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 126
EAN 9783960670568
ISBN 3960670567
Libristo kód 13501925
Nakladatelství Anchor Academic Publishing
Váha 159
Rozměry 148 x 210 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet